Concepting

Concepting

Een sterk creatief concept is onmisbaar voor alles wat we bedenken, binnen welke expertise dan ook. Een basis die dient als uitgangspunt waar je altijd op kan terugvallen en je ideeën aan kan toetsen. Een concept is dan ook veel meer dan een idee. Het is de invulling, de uitwerking en de ontwikkeling ervan. 

 

 

Als conceptdenkers zijn we altijd op zoek naar nieuwe, frisse en unieke dingen. Wat is nog niet eerder gedaan? Wat zijn de trends, wat juist niet? En vooral, wat past het beste bij een merk? We houden de wereld nauwlettend in de gaten en nemen nieuwe ontwikkelingen direct mee wat vaak weer een nieuw licht werpt op ons werk. Goede concepten bieden veel kansen en inspiratie voor de toekomst.
 

 

 


Onze copywriters, art directors, ontwerpers en developers ontwikkelen vanuit hun expertise onderscheidende concepten. Het is een groot voordeel als je vanuit verschillende disciplines een concept kan aanvliegen. Door inzichten te bundelen kom je tot verrassende en passende oplossingen.

 
 

Onze aanpak

 

De kick off bestaat uit een stevige brainstorm waar we de basis leggen voor een goed concept en scherpe briefing. Hierbij zitten alle disciplines aan tafel en daarbij een hele belangrijke deelnemer: jij, de opdrachtgever. Om de opdracht goed te doorgronden moeten we weten wat jij weet. ’We’re gonna pick your brain’. Met alle input en inzichten op tafel komen we samen tot de beste resultaten. 

 

 

Wilt je echt met jouw merk aan de slag? Dan is bellen met Ruud voor een kennismaking al een heel goed concept.