Bextercase

Today IT en Interaxi sloegen de handen ineen. Vóór de fusie waren beide bedrijven actief in track & trace van pooling en medische instrumenten. Voor het nieuwe bedrijf hebben wij de nieuwe merknaam Bexter en een nieuwe identity ontwikkeld.

Website

Dit is een van eerste uitingen die we voor Bexer hebben gemaakt. Een plek in de splinternieuwe huisstijl waar beide sectoren hun kennis en kunde kunnen presenteren aan de uiteenlopende opdrachtgevers. Van particuliere klinieken en de grootste Nederlandse ziekenhuizen tot een internationale gigant als Flora Holland met meer dan 100.000 transacties per dag.

De website in desktopweergave, hier getoond op een iMac
De nieuwe identity verwerkt in een uitnodiging

Uitnodiging voor de presentatie van de nieuwe identity: Unpacking Bexter. Naast dat het pakketje zichzelf uitpakte, zat de X er alvast in verwerkt.

Social media in de huisstijl. Hier zie je de eerste tweet vanuit het twitteraccount op een iPhone.

Social media

De fusie stond gepland voor 2016. Dat hebben we heel letterlijk genomen door ervoor te zorgen dat de nieuwe website, de nieuwe identity en de nieuwe social- mediakanalen op 1 januari 2016 om 1 seconde over 12 in de lucht waren.
(Op de iPhone: de eerste tweet van 2016.)

Whiteboard animatie

Om de fusie van de beide bedrijven met een toch wel ingewikkelde dienstverlening helder voor het voetlicht te krijgen, hebben we een whiteboard animatie gemaakt met een speelse uitleg die voor iedereen begrijpelijk is.

bekijk ook deze cases